Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Andre & Marja - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Andre & Marja - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Marja en Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre & Marja

25 Mei 2017 | Nederland, Lisse

Na heel wat nachtjes aftellen is het maandag zover, we gaan vertrekken...
Maar voor het zover is zijn we al heel wat tijd bezig geweest met plannen, route, hotels of appartementen, inpakken; wat wel en wat niet mee. O, toch te zwaar dan de pindakaas maar in een plastic bakje i.p.v. glazen pot, scheelt weer 200 gram. Geldt ook voor de koffie, en zo nog wel meer dingen die toch maar thuis moeten blijven.
Wieltjes onder rugzakken zijn heel handig maar als je een trap op wilt in het station is het toch handig als je de rugzak van de grond afkrijgt…
Ons eerste reisdoel is Zermatt in Zwitserland waar we met de Gornergratbahn de berg opgaan.Dit is ons aangeraden door Piet Turk, een sportcollega van André.
En vandaar uit zullen we proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden. Veel leesplezier en we vinden het heel leuk als jullie een reactie plaatsen

• 26 Mei 2017 - 20:40

Rene Langeveld:

Hoi Marja en André,

Ik wil jullie heel veel succes en plezier wensen op jullie avontuurlijke vakantie.
    We gaan jullie volgen! Geniet ervan.

Groetjes Rene en Paulien

• 26 Mei 2017 - 20:40

Rene Langeveld:

Hoi Marja en André,

We gaan jullie volgen! Geniet ervan.

Groetjes Rene en Paulien

• 28 Mei 2017 - 14:19

Jolanda Van Der Zwet:

Hoi André en Marja,

Wat ontzettend leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen!
    Maak er een fantastisch avontuur van samen. Wij kijken uit naar jullie verslag!

Groetjes, Jolanda en Martin

• 28 Mei 2017 - 23:04

Anja Reuijl:

Eindelijk is het zover; het avontuur tegemoet!
    Goeie reis en héél veel plezier met zijn tweetjes!

Liefs,

Wout en Anja

• 30 Mei 2017 - 11:34

Piet Turk:

hoi marja en andre,
    op naar zwitserland !
    geniet ervan !
    met mooi en helder weer zie je veel, mooie indrukken,
    wij blijven jullie volgen,
    groetjes, piet en ina