Op naar Zermatt - Reisverslag uit Zermatt, Zwitserland van Andre & Marja - WaarBenJij.nu Op naar Zermatt - Reisverslag uit Zermatt, Zwitserland van Andre & Marja - WaarBenJij.nu

Op naar Zermatt

Blijf op de hoogte en volg Andre & Marja

30 Mei 2017 | Zwitserland, Zermatt

Maandag zijn we eindelijk op reis gegaan. De trein van Schiphol naar Utrecht reed op tijd en van Utrecht naar Basel en vervolgens naar Bern ging het ook nog helemaal goed. Helaas kregen we van Bern naar Visp met vertraging te maken zodat we onze laatste trein net niet haalden en een half uurtje moesten wachten. In het gezellige, autovrije stadje Zermatt best makkelijk het hotel gevonden. Daarna gegeten en heerlijk geslapen....
En de tweede dag zit er ook al weer bijna op. Vandaag zijn we met de Gornergratbahn de bergen in gereden. Wat een geweldige ervaring was dat. Het begint met langzaam boven de bomen te rijden waarbij je oren zo lekker dichtslaan. Daarna zie de bergen met een beetje sneeuw verschijnen. En vervolgens rij je er tussendoor met een grandioos uitzicht op de Matterhorn en alle bergen daar omheen. Als je dan na een goed half uur boven bent gekomen met de tandradbahn wordt je gewoon stil van het uitzicht. Je kan ook bijna niet stoppen met foto's maken. En zie dan maar weer een keuze te maken welke we hierbij plaatsen.

• 30 Mei 2017 - 19:20

Simone :

Wat een gave foto's. Heb jullie de ski's en/of slee mee?

• 30 Mei 2017 - 19:39

Rene:

Ziet er prachtig uit. Die andere 150 foto's van deze bergtocht zie ik wel als je thuis bent André.

• 30 Mei 2017 - 19:39

Ida & Peter Landkroon:

Hallo Marja & André wat een mooie foto's, geniet van jullie gave vakantie!!!

• 30 Mei 2017 - 19:40

EnniroC :

Ik voel nu al, na jullie eerste verslag, dat ik een beetje meereis

• 30 Mei 2017 - 20:42

Mam:

Wat een mooie foto,zonnebrillen bij jullie? Fijn dat we zo mee kunnen genieten, liefs mam

• 30 Mei 2017 - 20:45

Mam:

zie nu de andere foto`s

• 30 Mei 2017 - 22:45

Wout & Anja:

Wat een fantastisch begin! Mooi dat alles volgens plan verloopt!

• 30 Mei 2017 - 23:27

Lia:

Marja en André, wat een avontuur gaan jullie beleven.
    ik wens jullie een hele mooie reis.

• 31 Mei 2017 - 00:09

Robert:

Leuke foto's!

• 31 Mei 2017 - 08:26

Kathy:

Wel meteen een heel mooie start van jullie reis. Geniet ervan.

• 31 Mei 2017 - 13:41

Piet:

Wauw zus en zwa, avontuur is goed begonnen

• 31 Mei 2017 - 14:08

Oma L:

ziet er geweldig uit.

• 31 Mei 2017 - 22:10

Remco:

Ziet er mooi uit.
    Ben nu al een beetje jaloers

• 31 Mei 2017 - 22:24

Joop Mesman:

mooi dat je mooie foto's kan maken maar vergeet niet ook te genieten .