Glacier Express - Reisverslag uit Sargans, Zwitserland van Andre & Marja - WaarBenJij.nu Glacier Express - Reisverslag uit Sargans, Zwitserland van Andre & Marja - WaarBenJij.nu

Glacier Express

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre & Marja

31 Mei 2017 | Zwitserland, Sargans

Na een rustige nachtrust zijn we proviand gaan inslaan voor de grote reis
De Glacier Express staat bekend om zijn mooie vergezichten maar ook om de hoge bedragen die ze vragen voor eten en we blijven Nederlanders.. dus met brood en beleg de trein opzoeken.
We werden op gewacht door de hostess die onze plaatsen aanwees. Onze tafel was al bezet door een Australisch echtpaar maar met enige kennismaking waren we zeer gelukkig met hun gezelligheid jawel, ook André kon aardig met hun communiceren.
Naast ons zaten Pakistaners en Engelsen natuurlijk mocht de vraag niet ontbreken hoe zit het met de brexit...
Vele uren kijken, wijzen, aaa’s en ooo's enz wat je kan zeggen over de magnifieke vergezichten, bergen en watervallen een ongelooflijke ervaring.
Maar daar komt een eind aan, precies op tijd kwam de trein aan in Chur. Even wachten op de aansluiting naar Sargans waar we na 19 minuten aankwamen. Oriënteren, op naar ons hotel, helaas voor ons is dit de heetste dag in jaren in Zwitserland zodat Marja het een beetje moeilijk heeft gehad met wandelen maar wie A zegt …..
Ons hotel was gelukkig maar 15 minuten lopen en daar was onze reservering niet binnen gekomen, maar geen probleem een kamer is zo geregeld door de doortastende eigenaresse.
Nu lekker eten in het hotel, en morgen op naar Salzburg.

• 31 Mei 2017 - 19:10

Lars:

Echt prachtig landschap daar ja! En groetjes terug mam :)

• 31 Mei 2017 - 21:12

Wout&Anja:

Tjonge....jullie zijn nog maar nét weg..en we voelen toch wel wat jaloezie opkomen.

• 31 Mei 2017 - 21:29

Laura:

Wat een mooie foto's, en het verslag is geweldig, net of we er zelf bij zijn ( was dat maar zo :))

• 31 Mei 2017 - 22:37

Mam:

ik kan heel goed begrijpen, dat jullie enorm genieten. Fijne voortzetting en ik geniet zo ook wat mee.

• 31 Mei 2017 - 23:21

Simone:

Mmmmmm..... Alpenweide, ik droom helemaal weg bij het beeld van die romige, lilagekleurde koeien!!

• 01 Juni 2017 - 08:42

Marije:

Goed bezig pap!

Doen jullie de groetjes aan Caroline? :)

• 01 Juni 2017 - 13:10

Robert:

Leuk, dat ik zo kan mee genieten met jullie!

• 01 Juni 2017 - 17:15

Carls:

mooie omgeving mooie foto's kijk uit naar meer reisverslag en foto's